IBM-in uzaqdan iş rejiminə dair qaydaları yeniləməsi, hibrid iş modelinin gələcəyi ilə bağlı müxtəlif müzakirələrə səbəb olub. Pandemiyadan sonra dəyişən iş vərdişləri fonunda ofisə qayıdış prosesinin necə inkişaf edəcəyi maraq doğurur.
Qaynarinfo xəbər verir ki, ABŞ-da fəaliyyət göstərən satış komandası üçün yeni qaydalar tətbiq edən IBM əməkdaşların həftədə ən azı üç gün fiziki olaraq ofis və ya müştəri obyektlərində olmasını məcburi edib. Bu qərar qısa müddət əvvəl ABŞ-dakı bulud texnologiyaları komandası üçün tətbiq edilən oxşar tədbirlərlə uzlaşır.
Bulud komandası 1 iyul tarixinədək müəyyən olunmuş "strateji" lokasiyalara qayıtmalıdır, köçməli olan əməkdaşlara isə 1 oktyabra qədər vaxt verilib. Satış komandası üçün dəqiq köç tarixləri hələ açıqlanmayıb.
Pandemiyadan sonra geniş yayılan hibrid iş modelini qorumağa davam edən IBM uzaqdan işləmə elastikliyini müəyyən dərəcədə məhdudlaşdırır. Şirkətin satış mərkəzləri Atlanta, Boston və Çikaqo şəhərlərində yerləşsə də, əsas ofisləri Nyu-York, Reyli və San-Fransiskodadır. Yeni siyasətə əsasən əməkdaşlardan bu şəhərlərdə daha tez-tez görünmələri gözlənilir.
"The Register"in məlumatına görə, IBM-in yüksək vəzifəli rəhbərlərindən Adam Lourens Dallasda yerləşən rəqəmsal satış komandasının 2026-cı ildə Ostindəki ofisə köçəcəyini bəyan edib. O, bu dəyişikliyi "müştəriyə dönüş təşəbbüsü" adlandıraraq, üzbəüz qarşılıqlı əlaqənin satış göstəricilərinin yüksəlməsində əsas amillərdən biri olduğunu vurğulayıb.
IBM keçmişdə də əməkdaşların yerləşmə yerləri ilə bağlı diqqətçəkici qərarlar verən şirkət olub. Bununla belə, ümumi işçi sabitliyini qorumağa çalışır. 2024-cü ilin avqustunda Çində yerləşən tədqiqat və inkişaf şöbəsinin bağlanması ilə 1000 nəfərlik iş itkisi baş versə də, son illərdə kütləvi ixtisarlar əsasən 2023-cü ilin yanvarında 3900 nəfərin ayrılması ilə məhdudlaşıb. Həmin tarixdən bəri yalnız kiçik miqyaslı struktur dəyişiklikləri müşahidə edilib.
Şirkətin üzbəüz qarşılıqlı əlaqəyə əsaslanan yeni strategiyası müştəri münasibətlərini gücləndirməyə yönəlmiş bir addım kimi qiymətləndirilir. Lakin pandemiya dövründə uzaqdan iş rejiminə uyğunlaşmış əməkdaşların bu dəyişikliyə necə reaksiya verəcəyi zamanla aydınlaşacaq.
Yeni siyasətlərin satış nəticələrinə təsiri və əməkdaşların adaptasiyası yaxın gələcəkdə daha geniş müzakirə mövzusuna çevrilə bilər. "IBM"in ofis əsaslı işə dönüş strategiyası, ümumi sektorda tətbiq edilən hibrid və uzaqdan iş modelləri ilə nə dərəcədə uyğunlaşacağı baxımından diqqətlə izlənəcək.
Aydın
Şərhlər