"Netflix" məzmunun kəşfindən film istehsal proseslərinə qədər hər sahədə yaradıcı süni intellekdən istifadə edəcəyini elan edib.
Qaynarinfo xəbər verir ki, şirket yeni beta xüsusiyyətində təbii danışıq dili ilə axtarış imkanı təqdim edir, eyni zamanda "Happy Gilmore 2" filmində personajların yaşını gəncləşdirmək kimi proseslərdə də bu texnologiyadan istifadə edir.
"Netflix" səhmdarlarına göndərdiyi son məktubda şirkətin gələcək böyümə strategiyasının mərkəzinə maşın öyrənməsi və yaradıcı süni intellekti yerləşdirdiyini rəsmi şəkildə açıqlayıb. Şirkət süni intellekti təkcə bir trend kimi deyil, həm də üzvlər, məzmun istehsalçıları və şirkətin ümumi əməliyyatları üçün əhəmiyyətli bir fürsət təqdim edən əsas bir vasitə kimi qiymətləndirir.
Yayım servisi artıq illərdir ki, məzmun tövsiyə sistemlərində və təşviqat texnologiyalarında süni intellektdən istifadə edir, indi isə bu texnologiyanın istifadə sahəsini kəskin şəkildə genişləndirməyi planlaşdırır.
"Netflix" əlinə keçirdiyi nəhəng veri aktivləri və qlobal miqyası sayəsində, yeni nəsil süni intellektdən faydalanmaqda əhəmiyyətli bir üstünlüyə malikdir. Bu yeni texnologiyanın ilk konkret faydaları məzmun kəşf xüsusiyyətlərinin və tövsiyələrinin keyfiyyətinin artırılmasında görüləcək.
Hazırda beta mərhələsində olan yeni bir xüsusiyyət üzvlərin kataloqu kəşf etmə şəklinə kökləri dəyişə bilər. İstifadəçilər artıq ənənəvi açar sözlər əvəzinə, təbii danışıq dilindən istifadə edərək izləyəcəkləri şeyi axtara bilirlər. Bu danışıq əsaslı axtarış təcrübəsi izləyicinin axtardığı məzmunu daha asan və sürətli tapmasını təmin edir.
Yaradıcı süni intellektin qlobal yayımda oynadığı digər bir kritik rol isə təşviqat materiallarının lokallaşdırılmasıdır. Süni intellekt müxtəlif dillərdəki təşviqat mətnlərini və görüntülərini sürətlə uyğunlaşdıraraq, məzmunun qlobal auditoriya ilə daha sürətli və effektiv şəkildə qovuşmasına kömək edir.
"Netflix"in süni intellekt inteqrasiyası təkcə tətbiqin arxa planı ilə məhdudlaşmır: birbaşa film və serial istehsal proseslərinə də daxil olur. Şirkət yaradıcı tərəfdaşlarına öz bədii vizyonlarını həyata keçirmələri üçün geniş bir alət çeşidi təqdim etdiyini bildirir.
Buna ən çarpıcı nümunələrdən biri, tezlikdə çəkiləcək "Happy Gilmore 2" filmidir. İstehsalçılar Netflix-in "Eyeline" adlanan xüsusi texnologiyasından istifadə edərək, bir geri dönüş səhnəsində personajların yaşlarını gəncləşdirmək üçün maşın öyrənməsi və süni intellektdən yararlanıblar.
Bu güclü texnologiyaların məsuliyyətli şəkildə istifadə olunduğuna əmin olmaq üçün "Netflix" məzmun istehsalçıları üçün xüsusi bir istehsal kitabçası da nəşr edib.
"Netflix" reklam dəstəkli abunəlik qatını böyüdərkən, süni intellekti bu sahədə də aktiv şəkildə istifadə edir. Məqsəd, reklam verənlərin daha yaxşı nəticə əldə etməsinə kömək edərkən, üzvlər üçün daha problemsiz və uyğun bir reklam təcrübəsi yaratmaqdır.
2025-ci ilin dördüncü rübündə şirkət yeni reklam formatlarını sınamaq, fərdi üzvlərə ən uyğun reklamları təqdim etmək və media planlarının təkmilləşdirilməsini sürətləndirmək üçün süni intellektdən istifadə edəcək.
İstifadəçilərin çoxu, arxa planda reklam təcrübələrini yaxşılaşdırmaq üçün istifadə olunan süni intellektə yəqin ki, etiraz etməyəcək. Lakin əsas həssaslıq, film və serialların yaradılmasında süni intellektin nə qədər irəli gedəcəyi mövzusunda yaşana bilər. İzləyicilərin gözləntisi ondan ibarətdir ki, Netflix məzmunun bədii keyfiyyətindən güzəştə getməsin və platformunu tamamilə süni intellekt tərəfindən yaradılmış məzmunlarla doldurulmuş bir "zibilxana"ya çevirməsin.
Aydın
Şərhlər